Imprimante pe timp de criza – „Color sau monocrom?”


 

 

persoana care foloseste o imprimanta
imprimante in timp de criza. Cum reusim sa ne orientam?

 

 Tonerro se reconstruieste.

 

 

Prin acest prim episod, incepem o noua serie de articole informative cu care dorim sa ne conectam la colaboratorii si amicii nostri 🙂

Vrem nu vrem, trecem prin niste perioade cel putin interesante. Pentru pesimist: vine sfarsitul lunii. Ramane fara mancare, totul se prabuseste. Un pic extrem, am zice noi. Optimistul in schimb, poate vedea o renastere a lucrurilor. Desigur, si el poate cadea in capcana inconstientei nerealizand dimensiunea schimbarii prin care trece. Noi ne situam undeva la mijloc.

Cert e ca ceva se schimba. Din pacate sau fericire (in functie de optimismul si pesimismul fiecaruia) aceasta schimbare implica si anumite restructurari pe care trebuie sa le integram atat in noi insine cat si in felul in care reusim sa ne indeplinim sarcinile de zi cu zi.

 

Lumea imprimantelor in cotidian

 

 

Lupte grele intre giganti

 

Lumea imprimantelor e si ea in schimbare. Dupa ce lunile trecute Xerox a anuntat ca doreste sa achizitioneze HP ( cu toate ca gigantul HP din urma e de 10 ori mai mare decat XEROX) acesta a renuntat pe ultima suta de metri. Din informatiile publice, motivul oficial pentru care Xerox si-a oprit negocierile si dorintele de achizitie este unul economic, acesta afirmand ca HP a primit sustinerea investitorilor. Adevarul doar ei il cunosc, dar realitatea ce reiese din aceasta povestioara e ca se duc lupte grele chiar si la cele mai inalte nivele.

 

Businessurile se reconstruiesc

 

Afacerile sufera si ele. Unele se inchid, altele isi muta activitatile la domiciliu, altele isi restructureaza si reconstruiesc planurile( cum face si Tonerro dealtfel !)  Nemaiavand acces la aparatura de birou, pentru multe afaceri e o adevarata problema faptul ca angajatii nu mai au acces la aparatura de zi cu zi.(Imprimante, multifunctionale, telefoane, calculatoare.) Pe de alta parte, mai in gluma, aceasta aparatura se bucura in final de un moment de liniste si respiro si rasufla linistita zi de zi, ramanand ne-utilizata. Desigur, modelele hardware mai moderne cu acces la retea si internet inca pot fi folosite de afacerile care si-au mutat afacerile la domiciliu, angajatii putand folosi in continuare diversele aparaturi de birou. Un lucru e cert totusi: Work-loadul acestor aparaturi a scazut considerabil.

 

Utilizatorul de rand are nevoie de solutii

 

Ajungem si la utilizatorul de rand, omul oarecare care pana in prezent isi satisfacea nevoile de printare la diversele copy-shopuri sau magazine de birotica din orasul sau. E mai greu in aceste vremuri avand in vedere ca multe afaceri isi inchid usile iar utilizatorul de rand e mai reticent sa-si paraseasca locuinta. Preturile cresc si ele si astfel convenabilitatea de a merge la un copy-shop incepe sa scada in ochii utilizatorului. Care este solutia sa? Ce face el? Nu mai are acces asa usor la diversele solutii convenabile care se gaseau la orice colt de bloc in orasele mari. E posibil sa fie impins sa trebuiasca sa isi achizitoneze el insusi o imprimanta. Insa lumea imprimantelor e vasta. Iar pentru a lua o decizie potrivita el trebuie sa fie informat.

 

Acestea fiind spuse, tonerro da startul proiectului : „Color sau monocrom?”, un canal de comunicare cu prietenii sai, de la utilizatorii simpli cu nevoi simple de printare pana la utilizatorii orientati pe afaceri cu nevoi un pic mai diferite, dar nu mai putin importante pentru noi 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *